luni, 30 iunie 2014

Pure skin Scrub Oriflame

Deja sunt la al doilea recipient ,este de la Oriflame din gama PureSkin ,va pot spune ca desi este un Scrub de fata nu are particule exfoliante dure si mari,deci este excelent si pentru folosirea zilnica nu doar ocazionala. 
Eu nu il folosesc zilnic pentru ca am gelul meu de curatare preferat de la Garnier ,dar a fost o perioada cand o faceam si nu mi-a facut nici un rau tenului,poate doar sa il usuce putin dar rezolvam totul cu o crema hidratanta. Imi place ca dupa ce ma spal cu el pe fata imi da aceea senzatie de racoare si prospetime este perfect pentru vara.
 Eu il folosesc de obicei inainte de o masca. Nu ma pot pronunta ca are un efect impotriva acneei pentru ca am mai spus nu am probleme mari cu acneea. Eu il recomand tuturor fetelor care vor sa isi un produs bun cu un pret mic. Acum nu este la oferta dar in urmatorul catalog Oriflame il ve-ti gasi.
Pentru fetele cu tenul uleios este perfect insa nu il recomand pentru fetele cu ten uscat.





                                                                   O zi frumoasa!
                                                                          :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu