luni, 30 iunie 2014

Rimmel Apocalips Lip Lacquer

Toate blogurile vorbesc despre ele deci prea mult nu o voi lungi ,voi spune scurt parerea mea. Le ador pigmentatia,eu am in trei nuante 600 Nude Eclipse,102 Nova si 303 Apocaliptic. Preferata mea este Nova ,este un roz foarte frumos. Imi place ca rezista pe buze ,mai ales Apocaliptic care este si cel mai pigmentat fiind o nuanta mai inchisa. Toata lumea se plangea de un miros urat,mie nu imi pare asa puternic. Ambalajul ca a unui gloss foarte frumos iar pensula putin mai deosebita(cum puteti vedea si in imagini) face aplicarea mai usoara. Imi place ca nu usuca buzele chiar daca uit sa ma dau cu balsam inainte desi am observat ca cel Nude scoate putin in evidenta daca ai buzele uscate. In rest le ador ,as mai cumpara si alte nuante doar ca restul nu sunt pe placul meu.

                                                                    303 Apocaliptic
                                                                            102 Nova
                                                                600 Nude Eclipse



O zi frumoasa de vara!
:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu