miercuri, 24 iulie 2013

Diferente Revlon ColorStay

Buna fetelor,stiti bine ca v-am vorbit despre mirosul acela urat de la fondul de ten Revlon ColorStay ei bine eu m-am gandit bine si am zis sa ii mai dau o sansa dat fiind ca sunt foarte sigura ca acesta care eu l-am cumparat nu este tocmai original ,si l-am mai cumparat de data asta de pe alt site si alta culoare(cealalta era prea inchisa) am asteptat sa imi vina coletul si primul lucru care l-am facut a fost sa deschid capacul si sa vad daca are acelasi miros ingrozitor ca celalalt si ei bine...nu ,acesta are un miros foarte subtil deloc deranjant ,apoi am inceput sa studiez ambele sticlute poate poate voi gasi ceva neregula si asa a si fost ..Dupa cum ve-ti vedea si in imaginea pe care o voi afisa ,ambele sticlute par identice dar exista un mic detaliu si anume...SPF despre cel care am zis ca miroase groaznic are SPF 6 iar celalalt care este bun are SPF 15 .Si mai puteti observa si un cod unde cel ce v-am spus ca este cred eu un fals are acel cod, iar celalalt care este ok din punctul meu de vedere nu il are (daca mariti imaginea se vede foarte clar) .Deci voi ce spuneti se poate ca doua produse aparent originale ,aceiasi firma,aceiasi gama sa aiba o diferenta minora dar importanta?Daca stiti ceva ce poate eu nu stiu sa imi lasa-ti mesajul la comentarii ,va astept cu drag. Bye.

Update Important: Am ales sa fac acest update in schimbul stergeri postari pentru a va spune ca si cel cu SPF 6 este original doar ca este varianta veche. Acum varianta noua si imbunatatita are SPF 15. Vreau sa ii multumesc cititoarei mele pentru ca ma anuntat si pe mine de informatia gasita de ea !




5 comentarii:

  1. Astazi am comandat si eu un Revlon Colorstay de pe 1001 cosmetice pt ca nu l-am mai gasit prin magazine. Pretul a fost de 45 de lei (fata de 65 cat e pe alte site-uri si 80 in magazin), comanda a venit f repede, iar reprezentantii magazinului online au fost f draguti. Insa... din momentul in care am incercat fondul de ten pe fata am simtit ca ceva nu e in regula, vechiul fond de ten avea o textura cauciucata si il intindeam destul de greu pe fata, cel nou avea o textura lejera si se intindea foarte usor. Am intrat pe net, am gasit articolul tau si am remarcat aceleasi diferente de FPS. Cel vechi, cumparat din magazin avea FPS 6 si un miros foarte puternic si era original. Cel nou, are FPS 15 si mirosul mult mai suav, aproape insesizabil. :( Din pacate, cred ca am cumparat un Colorstay fake.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ,eu nu te pot asigura dar am inteles de multe ori ca si in magazine sau mai gasit produse fake. In cazul meu cel cu SPF 15 este cel bun pentru ca la fel citisem multe fete care aveau acest fond de ten atat fete din Romania cat si din strainatate si nimeni nu zicea de un miros puternic a alcool asa cum simteam eu la cel fake. Eu una nu l-am folosit ,pentru ca mi-a fost frica sa pun pe fata ceva ce nu imi parea in regula,mai ales un produs cosmetic. Din pacate se pare ca ne confruntam cu astfel de experiente mai ales cand comandam online dar si din magazine pentru ca nu prea avem sansa sa le incercam.

      Ștergere
    2. Problema e ca produsul nou, cu SPF15 si fara miros, are o textura ciudata, foarte diferita de fostul meu Revlon. In primul rand nu e cauciucat, se intinde foarte foarte usor, avand o textura fluida, ca o crema de fata. Colorstay-ul e renumit pentru textura dificila care il face sa se intinda greu si sa se blenduiasca greu pe fata, iar in review-uri e amintit frecvent mirosul lui tare la capitolul puncte slabe.Deci nu te speria din cauza mirosului. Le-am testat in paralel, vechiul meu fdt pe jumatate de fata, celalalt pe cealalta jumatate. Arata diferit dupa aplicare, insa efectul cel mai pregnant e dupa 2-3 ore: Colorstay-ul meu arata foarte bine, natural,"asezandu-se" bine, in schimb ce noul fdt se desface in cojite, arata rau, nu stiu exact cum sa il descriu. :( Sunt convinsa ca si in magazine putem gasi produse fake, insa pe cel cu SPF 6 eu l-am luat din magazinul Kendra (bb collection), magazin cu care nu am avut niciodata probleme, produsul era sigilat si de o calitate extraordinara: arata foarte bine, rezista 12 ore si nu mi-a incarcat tenul. Ma bucur ca ai deschis subiectul asta, poate mai aflam niste opinii.

      Ștergere
    3. Da ,este putin ciudat intradevar pentru ca la mine cel cu SPF 15 (care spun eu ca este cel bun) nu am avut acele probleme pe care le mentionezi tu adica din momentul pe care il pun pe fata si pana ma demachiez arata absolut impecabil. Eu nu am gasit texturi diferite ci doar mirosul si spf plus un cod,ca textura ambele imi pareau la fel. Tocmai ce m-am uitat cam 40 de minute pe internet si am cautat mai multe informatii dar cam peste tot gasesti ambele variante ,nu stiu ce sa zic acum ma voi mai interesa dar am mai gasit pe cineva care la fel la cumparat din magazin tot cu SPF 15 si un miros discret iti las aici linkul ei http://ramonahriscu.com/review-revlon-colostay/. Acum dupa ce mi-ai spus tu nu stiu exact cum sta treaba dar oricum ceva e evident si anume ca diferentele exista.

      Sa ai o zi frumoasa!

      Ștergere
    4. Multumesc mult atunci cred ca este cazul sa fac si eu o modificare aici :)

      Ștergere