joi, 25 iulie 2013

Un foarte mic Haul!!

Cam asta mi-am mai cumparat ,nu inteleg daca am deja rimeluri pe care le folosesc ,mai am trei pe care nici nu le-am deschis de ce mi-a mai trebuit unul?:)) A vreau sa va zic ca acel balsam de buze de la essence este formidabil ,are un miros as placut parca iti vine sa il mananci (imi voi lua si celelalte culori). In poza mai vedeti si doua anticearcane sunt nuante diferite,dar sincer nu le gasesc rostul(nu stiu de ce le-am cumparat,dar poate le voi folosi intr-o zi)

 Acesta este rimelul de care ziceam mai sus este de la Essence si a fost in jur de 15 lei nu mai tin minte exact,este rezistent la apa(de obicei cumpar rimeluri cate doua unul normal si unul waterproof)este bun cand este vara si nu vrei sa iti curga rimelul ,inca nu il voi deschide.


  Este o pudra translucida de la Essence a costat 20 de lei . Am incercat-o doar putin ,matifiaza dar daca vreti de la o pudra acoperire asta nu este cea ce cautati.



  Din nou am gresit putin nuanta la aceasta pudra de la Impala ,dar cand ma voi bronza va fii perfecta ,voi reveni cu detali.

Cand am vazut aceasta culoare nu m-am putut abtine si am cumparat 3 rujuri la fel aceiasi nuanta ,este superba acest roz pal de mult tot cautam ,plus ca a fost doar 9-10 lei deci merita . Il iubesc ,daca voi mai stiti ceva asemanator cu aceasta culoare sa imi spuneti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu