miercuri, 24 iulie 2013

Fond de ten Estee Lauder Double Wear merita sau nu?

 Buna fetelor,nu am mai postat de mult si imi cer scuze dar de fiecare data cand incercam sa postez aveam de facut altceva si uitam.Ok sa revin la subiectul de azi Fondul de ten Estee Lauder Double Wear.Am tot vazut pe  bloguri si pe youtube fete care il adora si il iubesc.  Apoi ma gandeam sa il cumpar si eu.Intrebarea era de unde?Pentru ca la mine in oras nu il gasesc ,si uitandu-ma pe internet l-am gasit pe Aoro.ro la pretul de 156 de lei. Eu nu am mai comandat de pe Aoro si am auzit de multe ori ca acest site are produse nu tocmai originale (si cum eu am patit asta recent cu un fond de ten)Apoi am vazut la o fata pe un blog ca acest fond de ten a fost imbunatatit dar varianta cea noua nu este tocmai ok precum cea veche .Iar acum am multe dubii daca sa il cumpar sau  nu. Voi ce imi sugerati? 
Merita 156 de lei?Aveti incredere in Aoro.ro?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu