joi, 6 februarie 2014

Produse Oriflame care merita cumparate!

La orice firma/marca sunt produse care ne plac si care nu ,asta nu inseamna ca daca doua produse nu sunt pe placul nostru si celelalte o suta sunt la fel . Deci sa incepem cu produsele care mie imi plac si ma bucur ca le-am cumparat.

Rimelurile,eu v-am dat acest exemplu pentru ca eu pe acesta il folosesc acum dar sunt multe care imi plac,exista o gama larga si aveti din ce alege . 
 Cremele de corp,au un miros foarte frumos ,hidrateaza au pretul foarte bun in jur de 17 lei cand sunt la oferta dar daca cumparati un parfum de obicei primiti crema gratuit.Eu zic ca este o afacere foarte buna.
 Creioanele de ochi,la fel sunt ieftine (acum acesta este 18 lei)dar cand il gasiti la oferta este 8,99 lei. Sunt pigmentate ,rezista foarte bine si aveti mai multe culori la alegere nu doar celebrul negru.
 Cremele de fata sunt bune ,acum eu nu le-am incercat pe toate sa nu credeti asta dar m-am informat . In schimb aceasta de la Swedish Spa am incercat-o si am terminat doua borcanele deci se intelege ca mi-a placut doar ca am zis sa mai schimb si mi-am luat de la Optimals de aceasta data.
 Ojele..rezista ,sunt convenabile a pret si au o gama larga de culori.
 Parfumurile:Eu am ales 4 ,care imi plac mie cel mai mult desi le am aproape pe toate dar acestea sunt preferatele mele,nu vreau sa ma intelegeti gresit si celelalte imi plac dar nu la fel de mult ca acestea.Eu inainte sa cumpar un parfum iau o mostra sau ma informez bine(in caz ca nu gasesc mostra).La fel va spun si aici ca aveti din ce alege si sunt parfumuri pentru fiecare gust.
Produsele pentru par:Samponul pentru volum care il ador si in curand ii voi face un review ,cred ca am terminat deja vreo 4. Balsamurile care sunt foarte bune.Si serul pentru varfuri deteriorate care isi face treaba foarte bine ,eu il am si pe cel de la Avon si imi plac ambele.










Daca doriti sa profitati de oferte si reduceri de pana la 40% va invit sa va inscrieti gratuit  AICI .
Toti Consultantii beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii astfel:

70 lei - 299,99 lei = 23% reducere
300 lei - 599,99 lei = 30% reducere
>600 lei = 40% reducere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu