sâmbătă, 1 februarie 2014

Haul Oriflame&Avon&1001 Cosmetice

Deja 1 februarie?Nu pot sa cred cat de repede trece timpul ...aceasta postare o pregatisem de pe 20 ianuarie cand deja facusem pozele,dar m-am luat cu una cu alta si am uitat de atunci mi-am mai cumparat lucruri dar vi le voi arata in alt haul. Aici sunt produse Oriflame(in mare parte),Avon si Essence.


De la oriflame puteti vedea ca am luat 3 samponuri pentru volum pentru ca le ador ,fac minuni pentru parul meu si nu vreau sa raman fara ele.Apoi doua balsamuri unul pentru stralucire si unul pentru parul uscat (nu le-am mai avut pana acum)Apoi doua creme Optimals de zi si de noapte ...erau la oferta si am profitat. La comandarea balsamului am primit cadou si un tratament pentru par.Apoi mi-am luat din nou serul pentru varfuri despicate si uleiul de argan de la Avon pe care le ador si deasemenea nu pot ramane fara,un demachiant oriflame il am pe cel bifazic si imi place . Si un gel de dus pe care l-am inlocuit cu taxa de manipulare.
De pe 1001 cosmetice am cumparat doua seturi essence(LIKE A DAY IN A CANDY SHOP si LIKE A WALK IN THE SUMMER RAIN )si doua mini parfumuri de 10 ml( LIKE THE PARTY OF MY LIFE si LIKE A DAY IN PARADISE ) . Si din noi de la oriflame un fond de ten Giordani si celalalt fond de ten care a aparut nou Perfect Fusion,plus un creion negru si un gloss transparent. Si nu se putea o comanda oriflame fara parfumuri : Giordani Gold,Amber Elixir si Smart Susie.

Daca doriti sa profitati de oferte si reduceri de pana la 40% va invit sa va inscrieti gratuit  AICI .Toti Consultantii beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii astfel:
70 lei - 299,99 lei = 23% reducere300 lei - 599,99 lei = 30% reducere>600 lei = 40% reducere


2 comentarii:

  1. Cate bunataaaati!♥
    Sa le folosesti cu drag!:*
    Te astept si pe la mine: miss-lorrie.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult :* Cu siguranta esti deja trecuta in lista mea de bloguri.. :)

      Ștergere