marți, 14 ianuarie 2014

Apa de toaleta Delicacy (Oriflame)

Buna seara ,astazi as dori sa vorbim putin despre o apa de toaleta draga mie este vorba de Delicacy de la Oriflame.Prima oara as dori sa va arat ce spun cei de la oriflame despre ea apoi va voi spune si parerea mea.
Ce spun ei:
,,Inspirată de deliciosul desert Power Flower, creaţia-semnătură a celebrului patiser Christophe Michalak, apa de toaletă Delicacy te cucereşte cu accentele suculente de coacăze negre, zmeură şi parfum captivant de vanilie bourbon. O aromă irezistibil de atrăgătoare, pentru femeia care adoră tentaţiile. ,,

Parerea mea:
Are o sticluta foarte draguta ,dupa cum am spus este apa de toaleta nu apa de parfum(am  ape de parfum care persista mai putin ca o apa de toaleta) In primul rand ador mirosul,este un miros proaspat ,usor dulce,placut ..oarecum copilaresc...potrivit pentru domnisoare. Este un parfum de zi iar eu l-as purta primavara-vara. Imi place foarte mult ,pe pielea mea rezista circa 6 ore (pe haine cam 10 ore) si am vrut sa vorbesc depre el deoarece nu prea am gasit prea multe pareri despre el pe internet si pacat pentru ca este un parfum minunat.Acum este la 90 de lei ,dar il puteti gasi si la oferte cu circa 50-60 de lei.  L-ati incercat?


Daca doriti sa profitati de oferte si ireduceri de pana la 40% va invit sa va inscrieti gratuit  AICI .
Toti Consultantii beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii astfel:

70 lei - 299,99 lei = 23% reducere
300 lei - 599,99 lei = 30% reducere
>600 lei = 40% reducere


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu