vineri, 10 ianuarie 2014

SammyDress WishList

Recent am dat peste site-ul http://www.sammydress.com/ si am vazut niste oferte destul de atragatoare,mai ales la bijuteri si la genti. Mi-am facut si un wishlist si vreau sa va arat si voua cateva produse alese de mine. Le-as comanda chiar acum doar ca vreau sa ma interesez mai mult de transport deoarece fiind din Asia stiu ca ar trebui sa ajunga la Posta Vamala si tocmai aici e problema ca eu nu am posta vamala in oras ,am vorbit cu cei de pe site si au zis ca nu stiu sigur ca poate veni curierul acasa dar nu imi garanteaza ,asa ca mi-am comandat o bratara am zis ca daca vine sau nu acasa oricum nu am mult de pierdut era vreo 3 dolari . Daca voi stiti mai multe sa imi lasati in comentarii. Acum va las cu Wishlist-ul meu.
                                                                                Aici
                                                                              Aici
                                                                              Aici

Acestea mi-au placut cel mai mult dar inca ma mai gandesc am destul timp pana aflu cum sta treaba cu transportul. O zi cat mai buna sa aveti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu