joi, 25 iulie 2013

Cumparaturi de la 1001cosmetice.ro!!

Am comandat de mai multe ori de la ei si am fost mereu foarte multumita ,mai am avut cateva lucruri dar sau terminat si le-am aruncat. Imi place foarte mult faptul ca nu trebuie sa platesc transportul deoarece orasul meu este aproape de orasul unde este magazinul lor ,acest detaliu este un plus dupa parerea mea . Cei de la 1001cosmetice sunt foarte amabili si ajung destul de repede ,de exemplu eu pun comanda vineri (am obiceiul sa il pun la sfarsitul saptamani ,dar nu stiu de ce) si de obicei vin luni sau marti ,dar cred ca si eu daca as pune comanda luni ca un om normal :)) mi-ar veni pe marti. Oricum eu sunt foarte multumita plus ca am primit mereu ceva de la ei ,cum ar fii un spray nivea ,creme nivea si un gel de dus nivea dar in varianta mini. Va voi lasa linkul daca doriti si voi sa comandati ,mai ales ca au si produse essence (asta ma bucurat cel mai mult) .Va multumesc 1001 cosmetice si sa aduceti cat mai multe produse. Va pup dragii mei:*:*:*:* (daca aveti intrebari despre unul din produse sau vreti sa fac un review sa imi spuneti)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu