joi, 25 iulie 2013

Fond de ten Avon Calming Effect

As dori sa va vorbesc putin despre fondul de ten Avon Calming Effect : Ambalajul este din sticla si nu se sparge asa usor deoarce l-am scapat eu de cateva ori si este ca si nou,acesta a fost primul meu fond de ten si cel de la oriflame Giordani dar pe acesta am continuat sa il folosesc mult timp ,pana intre timp cand am descoperit si altele deoarece tin minte ca am incercat o data un fond de ten (chiar vara trecuta) Rimmel 25 Hour si stiu sigur ca m-am intors la cel de la avon ,pentru ca desi scrie ca rezista 25 de ore ,pe tenul meu mixt rezista doar 4 ore cel mult (plus ca dadeam si cu pudra)dar acesta desi este ieftin pentru mine este foarte bun si sunt multe alte fonduri de ten mai scumpe pe care le-am incercat si tot la acesta m-am intors ,desi poate toate arata la fel pe tenul meu ,la mine este vorba de rezistenta si mai ales vara cand tenul meu isi face de cap sa zic asa si desi vara am tenul mixt iarna il am uscat iar acest fond de ten il folosesc in ambele anotimpuri si este la fel de perfect .L-as mai recumpara pana as gasi altul mai bun chiar in dulap mai am doua sticlute de rezerva ,o sticulta ma tine cam 2 luni depinde cum folosesc ca deobicei nu il folosesc zilnic doar pe acesta deoarece mai am si altele pe care trebuie sa le termin,plus ca mereu imi place sa testez altele noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu