miercuri, 24 iulie 2013

Pudra Ideal Shade Avon

Astazi as vrea sa va vorbesc despre pudra Ideal Shade de la Avon ,eu o am in nuanta fair are 10g si expira in 24 de luni de la deschidere. Desi am vazut multe pareri bune despre ea pe alte bloguri ,eu am o parere mai putin buna. Deoarece pentru tenul meu nu se potriveste deloc ,desi nuanta este destul de apropiata de tenul meu pe timp de iarna ,nu am putut sa o port deloc ,mereu ziceam sa ii mai dau o sansa ma machiam si apoi ma dadeam cu ea o aplicam ba cu buretelul ,ba cu pensula si mereu sfarseam sa ma demachiez(dupa cum vedeti si in poza este destul de consumata pudra,dar nu am iesit niciodata cu ea pe fata afara din casa) . Acoperirea este foarte mica ,nu matifiaza dar intradevar lasa pielea incredibil de fina ,dar trecand peste toate astea ce nu mi-a placut deloc la ea a fost ca pe tenul meu arata ca si cum as fi dat cu faina pe fata desi v-am spus ca nuanta este buna,este foarte prafoasa . Nu imi place deloc,am zis ca fac aceasta postare si o arunc chiar nu stiu de ce am pastrat-o atata timp ,degeaba zic eu . Voi a-ti cumparat-o? Sunteti de acord cu mine sau v-a placut? Ok, va doresc o zi cat mai faina....Bye:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu