joi, 25 iulie 2013

Smooth Minerals Avon (Fond de ten mineral)

Este un fond de ten mineral ,asa se spune ..pe numele lui Smooth Minerals eu o am in nuanta shell si dupa cum se vede este mai inchis ,deoarece eu am folosito vara mai mult ,dar eu nu o folosesc ca un fond de ten ,eu folosesc un fond de ten normal si peste folosesc acesta ca si pudra ,mie chiar imi place efectul iar daca nu folosesti mult nu are efect de masca ,plus ca ofera o acoperire mare ,si are si niste particule sclipitoare nu foarte evidente dar arata bine pe ten. Eu am tenul mixt spre gras vara si sta destul de mult pe tenul meu . Imi place si se si demachiaza usor ,ce pot spune mai mult a da expira dupa 24 de luni de la deschidere . Dar eu stiam ca cele minerale expira dupa 6 luni ,acum nu stiu asa scrie aici pe ambalaj.
   Daca l-as mai cumpara ? Da ,cred deoarece de 2 ani il tot cumpar si imi place ,desi nu il folosesc doar pe el ,il gasiti la pretul de 40 de lei depinde de oferta poate fi mai scump sau mai ieftin de atat. Merita incercat. Va pup :* 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu