luni, 17 februarie 2014

HairX Restore Therapy VS Advance Techniques



 Ce spun ei:

,,Serul Avon Advance Techniques promite sa ingrijeasca, sa netezeasca si sa inmoaie varfurile deteriorate, sa hidrateze si sa intareasca firul de par, lasandu-l mai moale si mai stralucitor. In plus, este imbogatit cu protectie UV, protejand parul de agresiunea factorilor de mediu.,,




,,Ser reparator pentru vârfuri despicate HairX. Ser hrănitor, fără clătire, ce reduce vizibil aspectul vârfurilor despicate. Cu ulei de argan, acest tratament hidratant îmbunătăţeşte flexibilitatea vârfurilor uscate şi despicate. În plus, îngrijeşte cuticula firului de păr, pentru a preveni despicarea ulterioară a vârfurilor. 30  ml,,



Parerea mea:

Serul de la Avon imi place cel mai mult dintre cele doua ,deoarece are un efect imediat ,eu il aplic pe parul uscat dupa ce imi intind parul si diferenta este enorma.Imi place si pana voi descoperi altul mai bun il voi recumpara mereu,doar ca mie mi se termina destul de repede ,dar mereu am o rezerva.

Serul de la Oriflame imi place si acesta nu la fel de mult dar...eu pe acesta il aplic doar pe parul umed ,efectele lui se vad in timp,ne este un efect imediat precum la cel de la Avon si de aceea nu il aplic pe parul uscat,in schimb ce imi place mai mult la acesta este mirosul care persista mult timp pe par,mie imi pare ca miroase a bombonele.


Deci eu zic ca este bine sa le avem pe amandoua unul sa il aplicam dupa coafare pentru efect imediat si unul pentru tratament pe parul umed ,este si o diferenta de pret intre cele doua cel de la Avon il gasiti la oferta la 15,99 lei si cel de la Oriflame la oferta este 22,99 lei .

Le-ati incercat?Care va place mai mult?

4 comentarii:

  1. Iei il am pe cel de la Avon si nu ma tentat cel de la oriflame mai bn.Se strica totul la oriflame:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E stii cum e,sunt lucruri bune si rele atat la Oriflame cat si la Avon.Dar este bun si serul de la oriflame doar ca efectul se vede dupa vreo luna de la folosire.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Buna scz ca am raspuns doar acum,dar chiar ..acum am intrat dupa atata timp decisa sa imi continui treaba pe blog stiu ca am lipsit multa vreme dar am inceput sa lucrez tot in domeniul calculatoarelor si stateam (si inca stau) in jur de 10 ore pe zi in fata lui iar cand terminam vream doar sa scap putin de el,dar m-am obisnuit (a fost aceea perioada de acomodare)si de maine voi incepe sa postez regulat (sper eu) Multumesc mult ca esti alaturi de blogul meu (sa zic asa:)) ) :*:*

      Ștergere