miercuri, 5 februarie 2014

Influentata de Bloguri si Youtube (Produse care mi-au placut)




Bloggeritele si Youtuberitele ne influentiaza pe majoritatea dintre noi sa ne 
cumparam anumite produse cel putin in cazul meu,cred ca influenta lor asupra mea este de circa 89%.Pentru ca daca vad un produs la minim 3 dintre ele clar il vreau si eu. Da e ciudat pentru ca ajungem sa dam multii bani pe produse de care nu avem nevoie ,dar exista si cazuri bune unde dam banii pe niste produse care devin preferatele noastre . Aflam lucruri noi ,invatam multe chestii deci sunt foarte multe avantaje . Acum sa va arat cateva produse care mie imi plac si le-am comandat fiind influentata dar ma bucur ca le-am luat(va arat doar cateva pentru ca au fost si sunt multe).



1.Fondul de ten Revlon Colorstay
Cum in orasul meu nu exista un magazin care sa aiba acest fond de ten a trebuit sa il comand online ,iar atunci site-urile care vindeau acest fond de ten eu nu le cunosteam a trebuit sa merg pe noroc sa zic asa.Daca ati citit pe blogul meu ati vazut ca am avut o experienta oribila cu primul fond de ten Revlon ,l-am si aruncat pentru ca mi-a fost si frica sa il pun pe fata. Dar vazand in imagini la alte fete pe blog ca pe sticluta scriea SPF 10 iar pe sticluta mea scrie SPF 6 am zis ca este ceva neregula,si am decis sa ii mai dau o sansa comandand de pe alt site ,si nu regret pentru ca asa a devenit fondul meu de ten preferat(desi eu il combin cu altceva si cred ca se potrivesc perfect)


2.Tus si Rimeluri Essence
Desi nu auzisem de Essence pentru ca din nou la mine in oras nu se gasesc ,am aflat de pe youtube si le ador sunt produse ieftine si de o buna calitate ..bineinteles mai sunt si exceptii.

3.Fondul de ten Estee Lauder Double Wear
La fetele din strainatate de pe youtube l-am vazut prima oara ,apoi si la fetele din Romania ...toata lumea il iubea ,il adora...exista si una sau doua pareri contra dar nu conta cand 1000 de pareri erau pro . L-am dorit si l-am cumparat ,chiar saptamana trecuta l-am terminat si da este un fond de ten excelent de bun si il voi recumpara singurul dezavantaj este ca nu are pompita la fel ca si Colorstay.


Poate voi mai continua cu genul acesta de postari pentru ca mai sunt produse care le-am cumparat fiind influentata si mi-au placut dar ......si care nu mi-au placut. 
Acum eu nu dau vina pe nimeni ,fiecare avem pielea diferita si un produs bun pentru cineva poate fii oribil pentru altcineva .







4 comentarii:

  1. Buna. Imi poti zice despre care site-uri e vorba, legat de fdt Revlon? Mi-am comandat in urma cu cateva luni Revlon ColorStay de pe un site si m-a dezamagit complet. Daca e vorba de acelasi site ca in cazul tau...e clara treaba. :( M-ar interesa si care e site-ul de unde ti-ai comandat ColorStay-ul care acum ti-e preferat, parca i-as mai da o sansa.
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primul care nu mi-a placut a fost de pe cosmetic-style,iar a doua oara cand mi-am cumparat si mi-a placut a fost de pe e-cosmetic ,am observat si diferenta de SPF de pe ambalaj ( cel care nu mi-a placut are SPF 6 iar celalalt care este bun are SPF 15 ),textura diferita ,mirosul...deci ceva clar nu era in regula la primul . Acum am vazut ca are si pe 1001 cosmetice Colorstay si ma tenteaza sa il incerc si de acolo. Tu de pe site ai cumparat?

      Ștergere
  2. Eu de pe 1001 cosmetice l-am luat si tot asa avea SPF 6. Mirosul era cam asa cum il descrii si tu( mirosea tare a alcool) iar pe fata arata oribil... E ciudat pentru ca am mai facut comenzi pe 1001 cosmetice si chiar recomand site-ul, nici un produs comandat nu m-a dezamagit, in afara de ColorStay, desigur.
    Cred ca voi face curand o comanda pe e-cosmetic, multumesc mult! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iti multumesc pentru ca era sa comand si eu de pe 1001 cosmetice si eu la fel ca tine am mai comandat de la ei si ii recomand ,dar asta este raman la e-cosmetic pentru Colorstay ,sa imi spui daca iti place mai mult dupa ce il vei cumpara. :*

      Ștergere