duminică, 2 februarie 2014

Favoritele Lunii Ianuarie

Desi am folosit si alte produse ,acestea au fost favoritele mele luna aceasta . Dar imi pare rau ca multe din ele sunt deja pe terminate deci...Luna aceasta voi face asa simplu aceasta postare dar de luna viitoare vreau sa le pun pe categorii.Ok deci sa incepem cu cateva cuvinte despre fiecare.

1.Lotinuea tonica si Demachiantul Garnier imi plac si le-am facut review aici.
2.Pudra de la Isabelle Dupont o ador ,mai e putin si se termina si imi pare rau ca nu am luat mai multe pentru ca au scos-o din catalog,este foarte buna si mai ales la pretul pe care il avea,intrece multe alte pudre mai scumpe.
3.Rujul de la Maybelline Color Sensational ,imi place foarte mult este pigmentat are o culoare frumoasa si mai ales acum iarna este nevoie de hidratare iar acesta e foarte hidratant.
4.Anticearcan Wake me up,la fel imi place este bun si cel mai important nu se strange in ridurile fine de sub ochi .Eu nu am cearcane si nu stiu ce efect are asupra lor.
5.Fond de ten Colorstay dupa experienta mea neplacuta am mai decis sa ii dau o sansa si l-am comandat de pe alt site si bine am facut pentru ca il ador..
6.Eyeliner Essence Waterproof  ,ce pot spune rezista si este un negru intens.
7.Crema de fata cu dubla actiune de la Oriflame ,e deja al doilea borcanel deci e clar cat imi place.
8.Rimel Volume Build imi place ,astept sa il termin dar nu il voi mai recumpara pentru ca am incercat altele si mai bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu