marți, 11 februarie 2014

Review Fixativ NIVEA Volume Sensation

Buna,astazi as dori sa vorbim putin despre un fixativ care mie imi place extrem de mult Nivea Volume Sensation,de anii de zile folosesc fixative si am incercat foarte multe dar nici unul nu m-a convins sa il recumpar ,pana am descoperit pe acesta de la Nivea ..l-am 

cumparat prima oara in iunie 2013 si de atunci il tot recumpar.


Descrierea oficiala:

Spray-ul Fixativ NIVEA Volume Sensation oferă o fixare extra puternică ce durează întreaga zi şi dublează volumul părului tău. Formula sa inovativă pentru menţinerea volumului formează pernuţe de aer între firele de păr, creând extra volum de la rădăcină până la vârf.

CUM ACŢIONEAZĂ

Protectie cu Keratină lichidă – pentru o senzatie placuta la atingere
  •  Conferă fixare extra puternică de durată
  •  Oferă strălucire vizibilă
  •  Părul devine uşor de pieptănat
  •  Fără reziduuri
  •  Pentru un păr şi o piele a capului sănătoase

                                                            Parerea mea:


Este foarte bun ,imi place ca ofera o fixare buna buclelor ,dar totusi parul nu se simte incarcat asa cum am mai patit cu alte fixative . Si ofera o stralucire parului foarte frumoasa tocmai de aceea ma tentat sa cumpar si varianta Diamond Volume dar aceea nu imi place asa de mult . Plus ca are un miros foarte frumos ce persista pe par mult timp,si chiar ofera volum.Dar cel mai mult imi place atunci cand imi ondulez parul (eu avand parul lung)dupa cam o ora se lasa usor buclele ,dar foarte usor si da asa o senzatie de naturalete ,parca parul este ondulat natural dar totusi buclele sunt bine definte sa zic asa .Cu alte cuvinte ma repet imi place si il voi recumpara pana ma voi satura de el. 






L-ati incercat?V-a place? 

Bye,Bye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu