duminică, 9 februarie 2014

Haul Oriflame C2


 In primul rand vreau sa ma scuzati dar din nou am facut o gresala si anume vineri a venit coletul si de joi imi spuneam in minte sa nu arunc ambalajele,ei bine vineri cand a ajuns coletul si l-am desfacut exact acel lucru l-am facut...le-am aruncat.Pentru ca eu parfumurile nu le tin in cutia lor ci le asez frumos pe o tava din sticla care deja e full (au incaput fix 40 de parfumuri)..trebuie sa imi iau alta. In fine sa trecem direct la subiect. Din catalogul 2 mi-am luat mai mult parfumuri desi vedeta catalogului a fost Parfumul Volare relansat si intentionam sa il cumpar am avut mostra si mie una nu mi-a placut deloc.
Parfumul Enigma si Parfumul Divine Sensual(In catalogul 3 vreau si Divine original :) ) 

Apoi serul pentru par Restore Therapy HairX si parfumul nou de la Very Me 
Rendezvous.
Si cum am Giordani Gold si Incontro trebuia evident sa am si Giordani White Gold.
Am vazut la cateva persoane Eclat Weekend si il laudau mult asa ca si eu trebuia sa il am.




 Parfumul Precious Moments ,dupa cum se vede si in poza parfumul este plin de sclipici..eu l-am mai avut si l-am recumparat pentru ca la vara va arata foarte bine pe pielea bronzata. Iar parfumul Mirage DayDream are o sticluta asa draguta...si la fel am auzit lume care il laudau si am zis ca tot era la oferta sa il cumpar.



Crema de la parfmul Enigma si demachiantul bifazic (care este foarte bun)l-am recumparat.


Si setul pentru Cappuccino pe care l-am primit
  cadou de la Oriflame cu doar 10 lei pentru indeplinirea programului de loialitate .


Si era sa uit de Uleiul purificator Pure Nature la care am primit sapunul cadou si setul P.s I love you ..crema de maini si sapunul care miroase a bombonele.











Deci eu va recomand sa deveniti consultanti Oriflame.Daca doriti sa profitati de oferte si reduceri de pana la 40% va invit sa va inscrieti gratuit  AICI .
Toti Consultantii beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii astfel:

70 lei - 299,99 lei = 23% reducere
300 lei - 599,99 lei = 30% reducere
>600 lei = 40% reducere

4 comentarii:

  1. Ti-ai luat cateva parfumuri nu gluma! Nici mie nu imi place Volare si nici Divine Sensual sau Giordani White Gold nu imi plac...le am pe amandoua si le urasc...Tie cum ti se par?Am avut si Eclat-ul original si nu mi-a placut de fel...Sunt curioasa cum miroase Enigma, poate ii faci un review...Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Oana :) Dupa cum am spus nici mie nu imi place deloc Volare,Divine Sensual nu m-a dat deloc pe spate desi citisem ca miroase minunat a zmeura si mi-l doream dar mie nu imi pare deloc asa . Giordani White Gold l-am cumparat pentru ca imi place varianta Incontro mult si G.Gold este mult mai bun decat varianta aceea veche iar cat am putut testa G.White pe mana pot spune ca are un miros ok ,adica nici nu ma deranjaza nici nu e preferatul meu dar pot spune ca persista destul de mult pe pielea mea. Si eu am Eclatul original l-am cumparat in varianta de 30 ml si imi pare apa de ploaie desi cand am avut mostra mi-a placut.Iar enigma miroase bine ,elegant si persista foarte mult mirosul .Il voi mai testa si apoi ii voi face un review. Multumesc mult :) :*

      Ștergere
    2. Uitasem sa specific ca astea sunt doar primele impresii ,se poate ca pe parcurs sa se mai schimbe ...mi sa mai intamplat.! :)

      Ștergere
  2. Mama cate chestii :X te astept si pe la mine http://simplethingsbyzuzyx.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere