joi, 25 iulie 2013

Impala Fond de ten pentru ten gras si normal.

Este un fond de ten pentru tenul gras si normal ,este pe baza de apa,ei bine din nou mi-am zis sa il incerc in plus nu pierdeam nimic deoarece este destul de ieftin in jur de 26 de lei . Si am ramas uimita ,ce acoperire are (desi eu nu prea am multe probleme ,doar ca ma enerveaza la culme obraji mei care se inrosesc) Dar oricum imi plac fondurile de ten cu acoperire mare deoarece imi place sa am tenul asa ca de papusa sa am tenul perfect,plus ca acest fond de ten are si SPF 15 dupa cum se poate vedea si din imagine ,ambalajul este din plastic si fondul de ten se ridica de fiecare data cand consumi din el (nu prea stiu sa explic asta dar se vede din imagine cat am consumat) Imi place si cu siguranta il voi mai cumpara cand nu voi mai avea alte ideii ,acum am alte fonduri de ten in wishlist deci ... . Dar vi-l recomand din toata inima ,daca vreti un fond de ten bun,cu acoperire medie spre mare ,cu SPF,si mai la un pret mic ,nu v-am vorbit de rezistenta era sa uit:)) da pe tenul meu rezista cam 6 ore setat cu pudra dar daca va luati pudra la voi si retusati putin este chiar perfect ,va mai tine vreo 2-3 ore. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu