miercuri, 24 iulie 2013

Rimel Essence Big Lashes

Stiu ca am spus cand am facut acel haul ca nu voi deschide acest rimel deoarece am multe altele si nu vreau sa expire ,pentru ca eu dupa 3 luni il arunc ,si m-am tot uitat la el si ma gandeam sa il deschid sau nu...pana cand m-am decis si l-am deschis si l-am incercat. Acum sa va dau niste detali despre el:
Rezistenta: Pai fiind rezistent la apa ,pot spune ca rezista foarte bine ,eu  am un demachiant pentru machiaje waterproof si m-am chinuit destul de mult sa dau jos de pe gene acest rimel,deci va puteti da seama ce rezistenta are,nu am avut probleme sa imi cada rimel pe fata sau ceva.
Efect: Depinde cum il aplicati ,daca il aplicati in 2 straturi arata foarte bine da mult volum si alungire,daca il aplicati intr-un singur strat este foarte natural ,dar daca exagerati...stiti si voi ca tot ce este mult strica.
Parerea mea finala:Imi place si sunt foarte sigura ca il voi mai recumpara apropo mai sunt doua variante.
Pret: Foarte mic in jur de 13 lei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu