joi, 25 iulie 2013

Favoritele lunii Iulie 2013!

Si cam astea sunt favoritele lunii Iulie si acum sa va spun cate ceva despre fiecare in parte(oricum daca aveti intrebari si vreti mai multe detali ,sa imi spuneti)
Parfumul CITY RUSH de la Avon - este un parfum elegant (merge purtat mai mult seara dupa parerea mea),am avut aproape toate parfumurile de la Avon si pot sa imi dau cu parerea si spre surprinderea mea acesta persista destul de mult (cam 10 ore poate chiar si mai mult),este apa de parfum nu de toaleta si face parte din categoria floral-orientala iar in acest catalog il gasiti la 69 de lei.
Apoi este crema de corp si maini de la AVON naturals cu caise si unt de shea,miroase frumos (dar nu persista mult)simt ca imi hidrateaza pielea ,eu l-am cumparat cu 20 de lei impreuna cu gelul de dus si sprayul de corp.
Pudra de la Isabell Dupont eu am nuanta P102 putin inchisa dar acum este buna,(iarna nu o pot purta) toata lumea a auzit de aceasta pudra si da are acoperire mare ,matifiaza este foarte buna si costa in jur de 12 lei.
Pudra bronzanta Isabell Dupont eu am  nuanta Honey ,cred ca este cea mai deschisa nuanta si este foarte buna pentru conturat fata ,este destul de pigmentata si la fel ca cealalta pudra are un gramaj destul de mare si se termina greu ,acum nu se mai gaseste.
Cele doua lipgloss de la AVON unul glazewear duoReflect in nuanta pink flip de 6 ml si cealalta Avon shine attract nuanta Candy SHIMMER de 15 ml ambele sunt un roz dragut nu foarte evident.
Crema de la Gerovital Plant antiimperfectiuni ,am si terminat-o acum vreo 2 zile ,dar as vrea sa va vorbesc in detaliu despre ea in alta postare ,este o crema buna care ma ajutat sa scap de unele semne rosi care au ramas de la cosuri (stiti voi).
Crema de castravete de la Lady's pe care am terminat-o dar mai am doua ,a fost atat de laudata si pe buna dreptate ,dintre toate cremele pe care le-am avut aceasta este singura care o pot folosi mereu cand tenul meu se usuca il hidrateaza iar cand tenul meu se ingrasa tine acel sebum sub control ,plus ca o folosesc si sub fond de ten si este perfect. Este doar 4,5 lei.
Apoi tot de la Gerovital folosesc de vreo 4 luni Gel Spumant Antimicrobian ,,Stop Acnee,, il folosesc deoarece sa inteles perfect cu tenul meu ,nu pot spune ca a avut vreun efect miraculos caci nu am mari probleme dar pentru tenul meu este perfect.
Rujurile unul rosu de la Oriflame ,nu stiu gama dar este in nuanta Dramatic Ruby si unul de la Elf in nuanta Flirtatious.
Pudra bronzanta de la Oriflame Visions nuanta instant latte este foarte buna si plang deoarece nu o mai gasesc,asta este a 5 a care o cumpar.
Perle Bronzante de la Avon ,le am din vara trecuta si mai este putin si le termin,sunt bune pentru contur.
Si fondul de ten de la MAC MATCHMASTER ,va voi face daca doriti un review ,este un fond de ten foarte bun ,nu incarca tenul are acoperire medie,am ales si nuanta potrivita are si SPF 15,si rezistenta da cca. 8 ore,mai pe scurt imi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu