miercuri, 24 iulie 2013

Produse terminate iulie 2013

Acestea sunt produsele terminate de mine luna aceasta(sa nu credeti ca termin cosmeticele asa de repede dar le am de vreo 2 luni si asa le-am terminat ,bine nu toate) 
Fondul de ten de la Impala varianta waterproof mi-am zis ca trebuie sa il termin odata inainte sa expire ,deoarece nu mi-a placut prea mult,si waterproof credeti-ma nu era deloc chiar l-am testat. L-am purtat doar foarte rar ,nu este rau poate pentru uni este bun,dar mie imi place sa am tenul perfect si parca cu el nu este chiar asa  nu se intinde bine dupa parerea mea ,nu rezista,dar este bun daca vrei sa mergi sa duci gunoiul si sa mergi pana la magainul din colt (cu el sau fara el cam acelasi lucru). Parfumul de la B.U. nu mi-a placut deloc ,l-am primit dar l-am folosit precum spray de camera mai mult...Lady Speed Stick l-am recumparat de vreo 6 ori pana acum si il voi cumpara in continuare pentru ca imi place foarte mult. Crema de la Gerovital mi-a placut insa o voi recumpara la iarna deoarece scrie ca este mai bine sa o folosesti in anotimpurile reci. Gelul acela de la avon pentru puncte negre clar nu va mai fii pe lista mea de cumparaturi si nici acel baton corector tot de la avon.Crema pentru zona ochilor m-a multumit dar voi incerca si alta . Sprayul de corp cu caise mi-a placut dar il prefer pe cel cu flori de cires si demachiantul de ochi waterproof de la nivea a fost foarte bun dar vreau sa incerc si altul. Cam atat ..O zi buna :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu