joi, 25 iulie 2013

Haul Sfarsit de Iulie!

Cam asta mi-am cumparat eu,au fost niste comenzi online si toate adunate,au venit ieri si nu prea ma apucat sa le testez decat parfumurile PlayBoy am cumparat play it sexy varianta 30 ml si chiar imi place cum miroase si persista foarte mult si play it spicy varianta de 50 de ml care nu prea imi place sincer nu este exact gustul meu dar nici nu persista acum il pun si dupa 10 minute nu se mai simte ,ce diferenta intre el si celalalt .. Am cumparat si doua fonduri de ten unul de la MAC si unul de la Essence ,doua rimeluri pe care nu am de gand sa le incerc inca deoarece vreau sa termin altele ,4 lipgloss-uri de la essence din care doua sunt aceiasi nuanta pentru ca mi-a placut mult, un gloss elf care este destul de inestetic pe buzele mele si tot de la Elf un primer de ochi si niste servetele anti sebum . Deci cand voi reusi sa imi fac o parere mai clara va voi spune mai exact despre tot . Va pup :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu