miercuri, 24 iulie 2013

Parerea mea despre fondurile de ten Vichy

Acum ca am incercat toate mostrele vreau sa va spun despre fiecare o mica parere.(chiar acum port pe fata Dermablend)






Normaderm Teint-Am primit o nuanta destul de inchisa pentru mine,foarte inchisa am primit nuanta 35. Ei spun ca au o acoperire medie si eu vin sa spun ca depinde si cum il aplici ,dar au dreptate in mare parte,este pentru pielea grasa da eu am tenul mixt spre gras dar am si zone uscate si aici este problema deoarece evidentiaza acele zone din pacate. Mai multe nu va pot spune deoarece fiind o nuanta prea inchisa nu l-am prea putut purta.

AeraTeint Pure Fluid in sfarsit din toate cele 4 asta este nuanta mea 23 Clair Ivory,spune ca are o acoperire medie si asa si este acopera destul de bine rosata fara a mai folosi si corector ,sau pudra . Zice ca tine 12 ore ,eu nu l-am tinut pe fata 12 ore decat 5 si apoi l-am dat jos dar nu am avut probleme cu luciul sau altceva . Nu lasa tenul mat dar asta imi place foarte mult il lasa asa luminos si destul de natural.Pe acesta clar l-as cumpara.
Dermablend - are acoperire mare intardevar imi place cum se vede pe tenul meu dar din nou o nuanta mai inchisa si aceea 25 ,mie imi trebuie nuanta 15 . Dar eu am o problema cu el eu ma incrunt mult :)) sa zic asa si nu stiu de ce nu ma pot si eu relaxa ,si fondul de ten se strange in acele lini fine de pe frunte.
Iar ultimul incercat a fost LiftActiv FlexiLift Teint care nu va pot spune decat ca nu imi place deloc l-am pus pe fata si in secunda doi  m-am demachiat sa strans urat pe  tenul meu si din nou o nuanta prea inchisa 35 Moyen Sand ,dar oricum imi scotea in evidenta si ceea ce eu nu vedeam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu