joi, 25 iulie 2013

Ce firme de cosmetice internationale ati dori si in tara noastra?


Astazi am sa public o postare scurta deoarece am o curiozitate de exemplu sunt multe produse pe care le vad pe net ,din categoria cosmeticelor si nu le putem gasi in Romania ,nici pe internet nici in magazine,si daca le comandam de pe internet ori are transportul prea scump(am vazut pe un site 44 de euro transportul) ori stam in orase micute si nu avem posta vamala si nu prea putem ajunge la ea. Deci cam asta este problema ,voi daca a-ti putea ce firme de cosmetice internationale ati dori si in tara noastra? Eu as dori Essence (stiu ca sunt ,dar sunt multe produse care nu le aduc) ,Catrice si Kiko cam astea imi vin acum in minte. Dar nu inteleg daca va uitati oriunde pe internet vedeti ca in alte tari un produs este mai ieftin si la noi in tara acelasi produs este mult mai scump ,e totul asa de ..invers ,de parca la noi sunt salarile mari si la ei mici. Va pup si o zi cat mai buna :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu