joi, 25 iulie 2013

Experienta mea cu Lady's

Buna fetelor,ce mai faceti? Astazi as dori sa va vorbesc despre experienta mea cu firma de cosmetice Lady's.Eu ma uit foarte mult la fetele de pe youtube si citesc foarte mult blogurile chiar imi place sa fac asta si am tot vazut cat de mult este laudata aceasta firma ,produse bune -preturi mici,am zis de ce nu ...hai sa incerc si eu ..am intrat pe siteul lor m-am inscris ca reprezentant desi era cineva in orasul meu pe care eu cunosc si se ocupa cu firma asta ,dar eu deobicei pun comenzi mari doar pentru mine si am vazut pe site ca sunt reduceri de 5%,10%,20%,25% si 30% parca depinde de valoarea comenzi ,si ma gandeam ce sa imi cumpar si tot scriind pe foaie ce vreau am ajuns deja la suma de 170 de lei doar pentru mine,si am zis ce nu pot primi eu acel disscount? Asa am si facut am pus comanda si primisem o reducere de vreo 30-40 de lei ei bine de acei bani am mai adaugat ceva in cos:)) .Dupa doua zile am primit coletul si am fost foarte incantata mi-a placut mult sa comand de la ei si de indata ce voi mai dori ceva (acum mai am 2 creme de castravete) dar trebuie sa mai imi fac provizi ca doar daca nu le deschid nu expira mi-e frica sa nu dispara din catalog.:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu