luni, 10 februarie 2014

Mini Haul Kaufland&DM&Avon

As dori sa va arat repede ce am cumparat eu azi din DM si Kaufland plus 2 produse Avon.Deci sa incepem.


Din Kaufland mi-am cumparat Fixativul pentru volum de la Nivea care este preferatul meu de cateva luni.Balsam Gliss tot pentru volum ,il puteti folosi pe parul umed sau uscat ..l-am cumparat pentru ca auzisem multe lucruri bune despre el acum ..sa vedem ce poate. Si doua seturi de dischete demachiante Caterine unul cu 120 dischete normale si unul cu 40 dischete maxi.

Si cum am fost si la DM am fost cu intentia sa imi cumpar inca un ruj Maybelline Color Sensational desi am unul si l-ati vazut in Favoritele lunii Ianuarie si inca mai am din el doar ca mereu cand plec undeva ma dau cu el dar uit sa il pun in portfard si mi-am mai cumparat unul doar pentru portfard,tot nuanta 900.Apoi am vazut ca Anda Zelenca lauda foarte mult samponul uscat de la Balea asa ca evident l-am cumparat,si daca stiti sunt la Dm niste seturi cu doua geluri de dus ,un buretel si un balsam de buze intr-un portfard ...l-am cumparat si pe acela dar nu am facut poza portfardului..pentru ca am uitat ,apoi am zis sa incerc acea apa termala lovea.

Era sa uit ca de la Kaufland mi-am cumparat si acel demachiant bifazic (destul de laudat pe bloguri si youtube)Iar de la Avon acum mi-am cumparat doar un parfum Femme (era in oferta in pliantul AVON Magazin)si un spumant de baie de 1000 ml.
Cam atat pe azi .. Bye :)



2 comentarii:

  1. gelurile alea de dus sunt printre preferatele mele :-) cat au costat demachiantul bifazic din Kaufland si dischetele normale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Aura,demachiantul a fost 7,99 lei si dischetele 3,99 lei. :)

      O seara placuta:)

      Ștergere