miercuri, 24 iulie 2013

Fond de ten Stay all day 16 h de la Essence (RO)

Si a venit timpul sa va vorbesc si despre fondul de ten Stay all day 16 h de la Essence,eu l-am cumparat in nuanta 20 soft nude care imi parea cea mai deschisa nuanta din cele 4 disponibile ,desi nu este atat de deschisa si imi pare oarecum ca se oxideaza putin pe tenul meu dupa vreo 10 minute de cand il pun pe fata. Miroase a parfum sau ceva de genul,dar mirosul este suportabil chiar imi place,la inceput se simte mai puternic dar apoi dispare acea intensitate .Acum ei spun ca rezista pana la 16 ore ,eu nu stiu deoarece nu l-am tinut pe fata mai mult de 8 ore dar a stat si si-a facut treaba foarte bine,desi cred ca daca nu puneti pudra peste el s-ar putea ca dupa 4 ore sa inceapa sa se stearga . Are 30 ml si expira dupa 12 luni de la deschidere. Are o acoperire destul de buna ,si lasa un aspect semi mat . Daca l-as mai cumpara? Probabil da : este un fond de ten bun nu am ce reprosa ,rezista si mai ales la pretul lui extrem de mic merita recumparat singura problema ar fii nuanta pentru ca nu il pot cumpara iarna. Eu sunt multumita. Voi ce parere aveti ? L-ati mai avut? Va placut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu