joi, 25 iulie 2013

Play It Sexy vs Play It Spicy (Playboy Parfum)

Am comandat online aceste doua parfumuri unul in varianta 50 ml si unul de 30 ml.
Play it Sexy este in varianta de 30 ml (mare gresala) deoarece asta imi place cel mai mult,il ador miroase dulce cum imi place mie ,si persista(azi dimineata la ora 8 m-am dat cu el si la ora asta adica 17:00 inca se simte ) si eu am crezut ca nu imi va placea si de aceea am luat doar 30 ml. Apoi eram sigura ca celalalt adica Play it spicy imi va placea si am luat 50 ml (din nou mare gresala) deoarece mirosul nu este chiar genul meu,hai sa spunem ca il mai pot purta din cand in cand nu e chiar asa rau. E placut ,dar nu genul meu. Dar problema este alta ,si accea este ca nu persista deloc mirosul adica daca ma dau acum in 5-10 minute nu se mai simte,ciudat ca este o diferenta asa mare ,adica logic ma asteptam la diferenta de miros dar nu ma asteptam ca daca play it sexy persista asa mult acesta sa nu persiste deloc. Acum vreau sa incerc Play it Rock. L-a avut cineva cum este?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu