miercuri, 24 iulie 2013

Multumesc Vichy!!


  Sa va povestesc:imi doream de mult sa incerc Dermablend de la Vichy ,dar nu stiam daca mi se potriveste ,sau ce nuanta sa iau dat fiind ca sunt numai 4 nuante..etc. Am cautat prin farmaci mostre si acelasi raspuns ,,nu am auzit de asa ceva,,  asa ca am intrat pe facebook si pe pagina oficiala a celor de la Vichy mi-am spus problema si ei foarte draguti mi-au oferit mostrele dupa cum vedeti ,a ajuns a doua zi si este vorba de doua cataloage unde sunt cate 4 mostre in fiecare : Dermablend,Normateint,Aerateint Pure si Liftactiv Flexiteint astea sunt fondurile de ten de la care am primit mostre. Vreau sa multumesc mult celor de la Vichy. Si am sa va povestesc maine despre parerea mea despre cele patru fonduri de ten ,trebuie sa le incerc. Va pup ..Pa:)


3 comentarii:

  1. Pe care pagina de facebook ai intrat?le-ai trimis mesaj sau cum ai procedat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mada,
      Am intrat pe pagina oficiala a celor de la Vichy Romania . Le-am trimis un mesaj in care i-am rugat sa imi ofere niste mostre ale fondurilor de ten pentru ca intentionez sa cumpar unul in full size dar vreau prima oara sa le incerc ,ei mi-au recomandat sa caut in farmacie dar nu am gasit asa ca au fost draguti si mi-au trimis ei. In caz ca mai ai o intrebare astep cu drag comentariul tau. Multumesc si o zi cat mai frumoasa. :)

      Ștergere
    2. Multumesc.O zi frumoasa si tie:)

      Ștergere