sâmbătă, 1 februarie 2014

Parfum Amber Elixir Oriflame

                                                           Oriflame:

,,Inspirat de frumuseţea misterioasă a ambrei, parfumul Amber Elixir emană o aură încântătoare de senzualitate şi linişte. Notele calde de coacăze negre şi mandarine se armonizează cu aromele senzuale şi seducătoare ale heliotropului, ambrei şi moscului.,,










                                                        Parerea mea:

Am avut acest parfum acum 2 ani cred ,in varianta mini si de atunci mi sa parut foarte special ,persistent si pe gustul meu plus ca intrecea multe alte parfumuri mai scumpe . L-am folosit de cateva ori pentru ca atat am putut din cauza ca era in varianta mica de 4 ml cum am spus,dar mi-a ramas in minte iar acum cand am intrat din nou in contact cu Oriflame sa zic asa l-am cumparat in varianta mare de 50 ml.Si pot spune ca la primul puf mi-a adus in minte multe amintiri,uneori un parfum poate face mai mult ca o poza dupa parerea mea. La mine persista cam 10-12 ore pe piele deci pe haine mult mai mult,imi place pentru ca este un parfum foarte elegant si iese in evidenta intr-un mod discret.Din partea mea are cu mare drag nota 10.Si poate dupa ce se va termina il voi mai recumpara mi-ar face placere sa il am in colectie mult timp. Si daca acesta imi place asa mult am incercat si mostra de la Amber Elixir Night dar nu mi-a placut deloc iar pe pielea mea nu persista nici o ora deci acela nu il voi cumpara.Si ma bucur ca am incercat o mostra si nu l-am cumparat doar dupa auzite.Parfumul il puteti vedea in acest haul.

Daca doriti sa profitati de oferte si reduceri de pana la 40% va invit sa va inscrieti gratuit  AICI .
Toti Consultantii beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii astfel:

70 lei - 299,99 lei = 23% reducere
300 lei - 599,99 lei = 30% reducere
>600 lei = 40% reducere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu