luni, 30 iunie 2014

Favoritele lunii Iunie

Buna fetelor! Azi dupa cum se vede si din titlu,voi face favoritele lunii(nu voi spune toate produsele pe care le-am folosit doar cele care mi-au placut in special). O sa trec repede prin toate pentru ca vreau sa le fac un review spearat tuturor produselor.


Ingrijirea tenului:

Gel de curatare antibacterian Garnier PureActive este foarte bun,este cel care mi s-a potrivit cel mai bine dintre toate cele incercate si pe care sigur il voi recumpara.
Lotiune tonica Garnier Essentials cu extract de struguri ,despre acesta am mai vorbi de multe ori,il iubesc si mereu il recumpar.
Crema de zi si cea de noapte Optimals Oxygen Boost(Oriflame)imi plac se potrivesc tenului meu sunt pe terminate dar nu cred ca le voi recumpara (vreau sa incerc si altele).
Crema de ochi tot din gama Optimals doar pe la jumatatea lunii a intrat in rutina mea ,pana acum poti spune ca este ok,nu mi-a provocat nici o iritatie (sunt foarte sensibila la pielea din jurul ochilor). Dar de atunci am folosit-o si chiar imi pare ca lumineaza zona de sub ochi.
Garnier PureActive Anti-spot roll-on l-am folosit ,din cand in cand mai apare cate un cos si trebuie sa il ,,omor" desi efectul nu este peste noapte .


Ingrijirea Parului:

Balsam fara clatire de la Gliss (varianta pentru volum) l-am mai avut si acesta este pe terminate imi place pentru ca imi descurca parul(eu avand parul lung si des)este foarte bun isi face treaba bine. Dar am cumparat altul nou il ve-ti vedea in urmatoarea postare.
Ulei de argan de la Advance Techniques cred ca toata lumea il stie este bun si merita incercat.

Make-Up:

Luna aceasta nu prea am folosit produse de make-up dar cand le-am folosit (mai mult seara) preferatele mele au fost fondul de ten Revlon ColorStay ,E.L.F Makeup Mist&Set si E.L.F Mineral Infused Face Primer iar pentru buze cel mai mult mi-a placut Maybelline ColorSensational nuanta 900 Pink pop pe care l-ati mai vazut la mine este o nuanta frumoasa de roz care iese in evidenta.



Urmeaza postari cu review-uri detaliate pentru toate produsele de aici deci stati pe aproape! 



                                                                Sa aveti o zi perfecta de vara!! 
                                                                                      :*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu