luni, 30 iunie 2014

♥Cumparaturile Lunii Iunie♥

♥In aceasta plasa de la Vienetta Secret(trebuia sa mentionez acest magazinul online de pijamale este preferatul meu,am cel putin zece de la ei sunt atat de dragute!!!♥) v-a asteapta in ea tot ce am cumparat eu in luna iunie in materie de beauty. Abia astept sa le incerc pe toate si sa va spun parerea mea despre ele,am cateva incercate si vor urma review-uri ,daca va intereseaza ceva in special sa imi lasati la comentarii :)♥


                                  Am dat 2 comenzi la Make-up Shop una la inceputul lunii si una 
                                              acum la sfarsit,sunt foarte entuziasmata de toate.
                                     Am recumparat fondul de ten Estee Lauder intr-o nuanta mai de vara 
                                      si inca cateva produse de care aveam nevoie sau pe care le doream.



Urmeaza postari cu review-uri detaliate pentru toate produsele de aici deci stati pe aproape! 



                                                                Sa aveti o zi perfecta de vara!! 
                                                                                      :*

2 comentarii:

  1. Doamne, cate bunatati! Visez si eu la pensula pentru pudra de la real techniques, la buretel, la toate paletele sleek si.. well, la toate. Dar in curand cred ca trebui sa achizitionez rujurile de la Rimmel, cele Apocalips, prea am citit peste tot despre ele :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La inceput avea dubii ma gandeam cu ce poate fii atat de speciala pensula de la RT ca toti sa o laude ,dar am apucat sa o folosesc o singura data (chiar ieri)si e minunata simteam ca imi mangai fata cu ceva asa fina si pufoasa este:)) iar in legatura cu rujurile de la Rimmel am auzit pe bloguri ca a fost reducere in DM dar presupun ca nu mai sunt ,eu l-am achizitionat cu 18 lei de pe 1001 cosmetice.In alte parti erau mai scumpe de 20 de lei. :) :*:*:*:*

      Ștergere