luni, 30 iunie 2014

Optimals Oxygen Boost Oriflame


Mai am putin si voi termina aceste creme deci pot sa fac linistita un review pentru ca stiu despre ce vorbesc.
Voi incepe prima oara cu sigurul lucru care ma deranjaza pentru ca restul lucrurilor sunt numai de bine. Ma deranjaza ca ,crema de zi nu are SPF chiar daca era mic ,era destul de important. Acum sa trec la ce imi place:
-este o crema lejera ,deloc grasa(normal este pentru oily skin)dar imi place ca este totusi hidratanta.
-intra foarte repede in piele 
-lasa tenul luminos si pielea catifelata
-are un miros frumos,nu foarte puternic 
-are 50 de ml si expira in 12 luni(eu le-am folosit o luna si dupa le-am lasat deoparte inlocuindule cu altele mult mai hidratante pe timp de iarna dar din luna mai m-am reintors la ele)
-nu mi-a provocat iritatii,cosurii si nimic de genul.
Nu le voi recumpara pentru ca vreau sa incerc altele noi care sa aiba si SPF(cea de zi)
Daca aveti recomandari de creme bune pentru tenul mixt astept cu drag :)






O zi de vara frumoasa!!
:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu