luni, 30 iunie 2014

Garnier vs Pure skin

Astazi v-am pregatit o comparatie intre doua geluri cu actiune profunda impotriva cosurilor.
Desi stiu ca am mai zis dar ma repet,eu nu am probleme mari cu cosurile dar in anumite perioade ale lunii mai imi apare una-doua si trebuie sa fiu pregatita. Pe cel de la Garnier il am de mai bine de o luna si va pot spune ca isi face treaba usuca cosul treptat in 2-3 zile si mie nu mi-au ramas semne. Are 15 ml si dureaza 12 luni ,singurul lucru care ma deranjaza este aceea bila pentru ca nu imi pare cel mai igienic mod,dar cum il folosesc doar pe pielea mea se accepta. A venit la fel ca cel de la Oriflame intr-o cutie dar eu nu o mai am. 

Cel de la Oriflame il am de cateva zile dar chiar aveam un cos care nu vroia sa treaca deci l-am folosit intens si surpriza imi place mai mult ,in primul rand imi pare ca usuca mai repede cosul plus ca desi e putin deranjat faptul ca ustura simti ca isi face efectul,iar ambalajul e mai igienic. Dar are si acesta un minus si anume cantitatea de 6 ml si pare ca se termina destul de repede.Acesta are valabilitate tot 12 luni.


Deci castigatorul este Pure Skin!





2 comentarii:

  1. Dar.. de unde ai luat pure active? Nu l-am vazut prin magazine.. sau sunt eu chioara?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ,eu l-am cumparat de pe 1001 cosmetice dar il poti gasi si pe aoro. Sincer eu nu l-am cautat prin magazine sunt fan shopping online:)

      Ștergere