vineri, 10 ianuarie 2014

Numeric Proof si Makeup Atelier Paris



Desi pe internet nu prea sunt asa multe informati despre fondurile de ten Numeric Proof si Makeup Atelier Paris  cel putin nu asa multe cat sunt despre Colorstay sau alte fonduri de ten mai cunoscute. Din cate am citit eu aceste doua branduri sunt profesionale si dedicate make-up artistilor dar acum le pute
m cumpara si noi ,un fond de ten de 30 de ml este in jurul sumei de 160 lei ,fiind fonduri de ten Profesionale eu zic ca este un pret foarte bun. Si cum am zis putinele informatii pe care eu le-am gasit despre ele au fost pozitive ,ca merita cumparate ,sunt rezistente mai ales ca cel de la Makeup Atelier este Waterproof. Acum dilema mea este pe care dintre cele doua sa il incerc primul,si ar mai fi si problema nuantei pentru ca nu sunt prea multe poze pe internet ,si eu trebuie sa comand online si trebuie sa am mare grija la alegerea nuantei potrivite. Va tenteaza sau le-ati incercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu