marți, 14 ianuarie 2014

Wishlist Catalog 2 Oriflame



Am citit multe despre acest ulei si am zis ca trebuie sa il incerc si eu, Este la oferta cu doar 18,99 lei.
De mult ma gandeam la acest parfum Enigma ,iar acum este la oferta 59.99 lei plus crema de corp cadou.
Acest demachiant bifazic este foarte bun ,il am dar vreau sa imi mai cumpar doua sau trei sa am rezerva pentru ca nu e totdeauna la oferta si se termina destul de repede .

Am acel ser pentru varfuri de la Avon dar vreau sa il incerc si pe acesta. Este destul de laudat.
Eu nu vreau setul cu crema de maini,vreau doar gelul de dus cu 8.99 lei ,l-am mai avut miroase frumos si este destul de ok pentru a-l lua in vacante.
Parfumul Eclat (cel original) il am dar nu prea ma ,,dat pe spate,, acum vreau sa il incerc si pe acesta poate este mai pe gustul meu.As fii luat o mostra inainte ,dar la oriflame mostrele nu prea sunt pe stoc.
Este un rimel nou si la aceasta oferta de doar 15,99 lei merita sa il incerc.










Imi place foarte mult sticluta si o vreau in colectia mea.


Daca doriti sa profitati de oferte si ireduceri de pana la 40% va invit sa va inscrieti gratuit  AICI .
Toti Consultantii beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii astfel:

70 lei - 299,99 lei = 23% reducere
300 lei - 599,99 lei = 30% reducere
>600 lei = 40% reducere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu