sâmbătă, 21 decembrie 2013

Mini-haul 1001 cosmetice.

Cam acesta este mini haul de la 1001 cosmetice. Si sa incepem cu cateva cuvinte despre fiecare.
Lotiunea tonica de la Garnier pentru tenul normal si mixt ,mi-am luat 3 da asa sunt eu cand imi place ceva trebuie sa imi fac provizi :)) Si aceasta lotiune tonica dintre toate cele incercate imi place cel mai mult,imi lasa fata curata ,revigorata si nu imi ies cosuri sau iritati de la el.
Apoi mi-am luat pentru a 3a oara rimelul de la Essence ,pentru ca imi place foarte mult genele sunt alungite si voluminoase este varianta waterproof . Apoi mi-am luat si eyelinerul de la Essence tot varianta waterproof care la fel imi place foarte mult si este a treia sau a patra oara cand il cumpar desi mai am si altele dar imi place sa am doua diferite unul cu pensula subtire si unul cu pensula putin mai groasa precum acesta.
Apoi doua rujuri Miss Sporty un roz pal mai am poze cu el pe blog ,imi place foarte mult culoarea si mereu cand comand pe 1001 cosmetice mai imi comand si un ruj asa,este nuanta 009 .
Mini Sprayul Nivea pe care il primesc la fiecare comanda peste 50 de lei ,am vreo 4 acasa dar sincer nu l-as cumpara in varianta full size . Si ultimul pe care era sa il si uit este anticearcanul Wake me up de la Rimmel despre care tot am auzit ca e bun si am zis sa il cumpar si eu dar inca nu l-am desfacut. Pe mine nu ma intereseaza sa imi acopere cearcanele pentru ca nu am ,dar ma intereseaza sa imi ilumineze zona de sub ochi si sa nu se stranga in linile fine. Cam atat ,sa aveti o zi cat mai frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu