luni, 15 decembrie 2014

Haul Noiembrie.


Buna fetelor . Azi vreau sa va arat niste cumparaturi pe care le-am facut eu in luna noiembrie.Simt ca imi scapa ceva dar nu imi dau seama ce:)).Prima poza am vrut sa fie cumva in spiritul sarbatorilor. Majoritatea produselor sunt de la Oriflame C16 si Bath&Body Works(un colet pe care il asteptam din septembrie cred... sa vina din America era un gift care continea 2 dezinfectante si doua mini-lumanari)Fondul de ten Revlon Clorstay si lotiunea micelara de la Loreal le-am luat de Black Friday de la 1001 cosmetice. Mai vreau sa va arat zilele astea comanda din C17 Oriflame ..si dupa vreau sa le iau pe rand si sa le testez pentru a face un review.Dar inainte vreau sa va spun de parfumul Possess care merita sa il cumparati (inca e la oferta cu 89.99 lei)miroase perfect pentru vremea rece de afara..un miros dulce...plus ca parfumul persista foarte mult. Ne auzim in curand cu noi review-uri.:*





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu