luni, 27 octombrie 2014

Corector Crema Catrice.


Hello Girls!!Azi vorbim de corectorul crema de la Catrice . Este primul meu produs marca Catrice daca nu ma insel si l-am cumparat dupa ce am auzit multe laude la adresa lui pe bloguri. La inceput mi-a parut ca usuca putin zona in care este aplicat,dar dupa mai multe testari si incercari a inceput sa imi placa,nu stiu ce sa intamplat pentru ca eu nu am schimbat nimic in rutina mea si totusi nu simt ca mai usuca acele zone.
Este destul de cremos si se intinde foarte bine,are o acoperire buna zic eu (acum depinde si de ce aveti nevoie sa acoperiti)eu de multe ori sincer uit sa il folosesc ,nu simt nevoia si de un corector imi este de ajuns putin fond de ten. Dar in caz de ceva este bine sa il am :)). Nu l-am incercat in zona de sub ochii cum am vazut ca fac alte fete pentru ca aceea zona o am destul de uscata si simt nevoia de un anticearcan mai hidratant,dar si in cazul de fata eu folosesc anticearcanul mai mult pentru a ilumina zona ,nu pentru a acoperi neaparat ceva. Pe fata nu am vazut sa se stranga si rezista pana la sfarsit cand ma demachiez. Eu am nuanta 020 Light Beige care este o nuanta potrivita pentru tenul meu chiar si in aceasta perioada. Dupa cum se vede si in poze este foarte putin folosit pentru ca este necesar o cantitate foarte mica. Eu zic ca se merita incercat chiar si pentru fetele care au nevoie de o mai mare acoperire,plus ca pretul este foarte mic.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu