luni, 20 octombrie 2014

Sleek Eyeliner Ink Pot Review

Hello Girls !! Azi vom vorbi putin de Eyeliner-ul de la Sleek Ink Pot. Eu l-am cumparat acum cateva luni dar a ramas sigilat pana acum 3 saptamani sau ceva de genul,dupa cum se vede in poza a fost putin folosit ,la inceput mi-a placut dar mi-am schimbat parerea testand-ul mai mult, eu il utilizez doar pentru a trasa linii foarte fine in coltul intern al ochiului si in rest folosesc tot tusul meu preferat de la Essence(desi in ultimul timp am avut cateva probleme cu el dar despre asta voi spune in alt post)
sincer imi doream de la acesta sa fie un tus de un negru intens si nu este deloc,trebuie sa insist putin sa se vada mai ..negru sa zic asa. Nu pot trasa o linie pe toata pleoapa cu el pentru ca se aplica destul de greu ,plus ca nu este mai deloc rezistent. Desi in descrierea lui ar promite sa fie rezistent la apa si la transfer si sa tina toata ziua fara sa se intinda. Nu este deloc asa. Desi cum am zis ca trasez o linie subtire in coltul intern deja dupa 4-5 ore incepe sa se transfere. Eu sincer nu il voi mai recumpara si nu stiu daca il voi termina inainte sa se intareasca. Nu face nimic din ceea ce promite. Deci din punctul meu de vedere nu isi merita banii. Am vazut multe parerii contra dar si pro ,depinde de fiecare ce asteptari are de la un tus si de alte criterii pentru ca noi nu suntem la fel si clar nu avem acelasi gusturi cu totii. Sa aveti o seara cat mai placuta!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu