miercuri, 1 octombrie 2014

Peria de par Tangle Teezer!

Hello Girls. Azi am sa spun si eu cateva cuvinte despre peria de par Tangle Teezer ,nu stiu daca mai conteaza foarte mult pentru ca in ultimul timp au tot aparut review-uri despre ea. Oricum nu ma lungesc prea mult pentru ca pana la urma este o perie de par. In primul rand incep a spune ca am parul lung ,des si blond. Pana nu demult cand auzeam de piepanat ma durea deja capul:)) dar nu aveam incotro ,fiind foarte des are tendinta de a se incalci putin(dar nu foarte tare). Inainte de a o cumpara pe aceasta am folosit o perie normala de la Avon. De mult timp ma gandeam daca sa o cumpar sau nu si parca in acel moment tot aparea pe bloguri review-uri pozitive despre ea ,parca era un semn sa o cumpar :)) si la o comanda pe Aoro am achizitionat-o. Si intr-un fel bine am facut. Trebuie sa specific ca cel mai mult imi place sa ma pieptan cu ea cand am parul ud(inainte cu alte perii pe parul ud imi parea cel mai dificil) nu ma trage deloc ,descalceste bine parul si nu rupe atatea fire de par ca alte perii . Sa nu ma integeti gresit si pe parul uscat imi place ,dar pentru parul ud o gasesc minunata. Si alte trei aspecte mici care imi plac la ea este forma perfecta pentru tinut in palma,foarte comoda ,apoi faptul ca are cutie si ma ajuta sa o protejez de praf si in ultimul rand si destul de important este ca se curata extrem de usor si repede,adica la alte perii oricat o cureti tot raman niste fire acolo la aceasta dai odata cu mana si este ca noua. Cam atat despre aceasta perie,eu o recomand nu este o perie minune dar are niste aspecte pozitive care fac diferenta.







Sa aveti o zi frumoasa!

3 comentarii:

  1. Si eu am peria aceasta doar ca pe roz :) si este adevarat si mie imi pare mult mai buna pentru parul ud . Acum vreau sa o iau si in varianta compacta.

    RăspundețiȘtergere
  2. recunosc ca m-ai convins sa mi-o cumpar si eu. Am vazut ca pe aoro cea mai ieftina e 35 lei, E vreo diferenta intre aceasta si cea de 50 lei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ,chiar este o perie foarte buna in special pentru parul umed cum am si zis :). Nu cred banuiesc ca diferenta este doar de gama pentru ca au forma diferita ,dar toate actioneaza la fel presupun :).

      Sa ai o zi minunata! :*

      Ștergere