marți, 21 octombrie 2014

Ten perfect mat !! (Skin Care)

Inainte sa incep postarea despre cum sa avem un ten perfect mat in ceea ce consta ingrijirea tenului as vrea sa mentionez ceea ce majoritatea stiti mai mult ca sigur si anume ca si un ten uleios are nevoie de hidratare. Dar asta stim cu toti si daca nu ma bucur ca v-am spus acum. Azi va voi prezenta 4 produse necesare in rutina de ingrijirea tenului si anume gel de curatare,scrub,lotiune tonica si crema de fata. Aceste 4 produse sunt create special pentru a mentine echilibrul si a ne scapa de excesul de sebum.
Daca aveti un ten uscat nu va recomand utilizarea zilnica a acestor produse,pana si eu cu un ten mixt folosesc o crema foarte hidratanta seara sau dimineata ,depinde de cum imi simt tenul. Sa incep cu scrub-ul Pure Skin despre care eu am mai spus cateva cuvinte aici(click) sa nu ma tot repet va spun ca este un scrub care poate fii folosit si zilnic in loc de gel de curatare pentru ca are niste particule mici abrazive care sunt foarte delicate cu pielea,deci nu este tipul de scrub care sa exfolieze in profunzime. Gelul de curatare de la Effaclar impreuna cu crema de fata Effaclar Duo [+] despre care am vorbit aici si aici. Sunt doua produse foarte bune ,care inlatura cu eficienta excesul de sebum ,eu imi simt uscat din cand in cand tenul(dar folosind si o crema hidratanta lucrurile revin la normal) dar consider ca sunt doua produse excelente pentru un ten uleios. Iar lotiunea tonica tot de la Pure Skin este destinata sa lupte impotriva punctelor negre,in acest domeniu nu am vazut diferente majore ,dar la fel curata bine tenul,ofera aceea senzatie de ten uscat pe moment si iti simti tenul curat si mat.Dar va recomand sa evitati zona ochilor. Toate aceste produse ajuta extrem de mult la mentinerea tenului mat ,acum depinde de tipul vostru de ten daca simtiti nevoia de a folosi acest ritual zilnic sau doar ocazional. Dar daca doriti totusi sa le folositi iar la un moment dat va simtiti tenul putin uscat eu va recomand sa folositi o crema foarte hidratanta ,cea pe care o folosesc eu este de la Vichy Aqualia Thermal Rich iar tenul meu si-a gasit echilibrul.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu