vineri, 10 octombrie 2014

Haul Oriflame C14.

In postare de miercuri v-am zis ca vineri va urma o postare cu un haul Oriflame C14. Coletul l-am primit ieri si de data aceasta nu au fost prea multe produse,doar ce am avut nevoie in mare parte. In primul rand cum vedeti mi-am cumparat Wellness pentru o luna intreaga,o cutie contine 7 batoane iar eu inlocuiesc micul-dejun cu un baton si am luat patru cutii sa imi ajunga o luna cum am zis. Imi place ca imi dau energia de care am nevoie plus ca sunt si bune la gust. Mi-am cumparat 3 cu cacao si una cu fructe de padure sa le incerc si acestea pentru prima oara(ieri cand a venit coletul am incercat aceea cu fructe de padure si pot spune ca are un gust bun,dar totusi le prefer pe cele cu cacao). Mi-am luat si un shake(mi-am facut si un abonament le ele ) si acesta il inlocuiesc cu cina de cele mai multe ori. Apoi mi-am luat acest set Miami Spirit ce include sapun,gel de dus si exfoliant de corp inca nu le-am desfacut deci nu va pot spune cum miroase. Am fost tare bucuroasa cand am vazut ca au aparut genul acesta de buretei si la Oriflame am luat doar unul acum sa vad cum este,cum rezista si daca este bun pe viitor imi voi lua mai multe(cand celelalte sunt la spalat.e bine sa ai rezerve). Din noua gama pentru par mi-am luat si un spray pentru protectia termica ,inca nu l-am incercat da va voi anunta pe parcurs daca imi place sau nu ..poate chiar un review. O masca de par de la HairX ,daca era in catalog cea de la Milk and Honey o luam pe aceea pentru ca imi place si stiam ca merg la sigur,dar nu era si aveam nevoie neaparat de o masca. Crema de seara si crema de zi cu SPF 45 de la Bioclinic.le-am vazut foarte laudate la Lorena si trebuia sa le testez si eu,dar inca nu le deschid pentru ca mai am niste creme pe care trebuie sa le termin. Si un gel de la Pure Skin pentru acele momente de urgenta ..eu i-am mai facut o comparatie(click aici). Si cam atat in catalogul acesta. Apropo in C16 apare un nou parfum Possess si daca va intereseaza puteti cere consultantului vostru un cupon de reducere de 20 de lei si asa il veti putea achizitiona la doar 79,99 lei.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu