miercuri, 8 octombrie 2014

Shopping on Wednesday..

Hello Girls. Pentru azi aveam programat un review dar ramane pe saptamana viitoare pentru ca vineri ca voi mai arata inca un haul de la oriflame . Cum am zis nu am putut face azi review-ul pentru ca am avut o zi destul de incarcata si am zis sa va arat repede ceva pentru a nu trece ziua asta fara o postare. Acum o ora am ajuns si eu acasa am fost la Kaufland ,Dm si Deichmann sa facem niste cumparaturi,defapt am mers pentru alte lucruri dar mi-am mai luat si eu ceva . In primul rand am tot cautat ceai Lipton cu caramel,pe care l-am vazut pe blogul Cameliei daca nu ma insel  si am vrut sa incerc si eu dar nu am gasit (evident!) si pana la urma am luat acestea cu zmeura si capsuni. Apoi am cautat o lumanare de la Glade aceasta e singura pe care am gasit-o cu miere si ciocolata. Am gasit la oferta dischete demachiante 2+1 si am zis sa le cumpar oricum imi place sa am rezerve. Mi-am mai luat si niste ciorapi negri 40 den (pt ca vine frigul si aveam nevoie mai ales ca eu in 99% din cazuri umblu in rochii)si niste huse pentru haine pentru ca am cateva rochii albe si un trench alb si vreau sa le tin cat mai in siguranta :))...cam atat de la Kaufland..am mai facut cumparaturi dar nu chestii interesante pentru blog. Acum de la DM am luat doar niste plasturi pentru puncte negre,momentan am ce imi trebuie nu ma tentat altceva. Si de la Deichmann mi-am luat o pereche de ghetute cu toc mic,acum sa va spun eu ador tocurile ,umblu doar cu tocuri ca si in cazul de mai sus cu rochile imi place sa fiu mereu eleganta ..asta e stilul meu ,nu am cum sa il schimb. Nu ma omor eu dupa aceste ghetute dar incep scoala de soferi si nu imi va permite cu tocuri mari deci trebuia sa ma multumesc cu orice..aproape orice acestia sunt frumosi nu pe stilul meu exact..dar frumosi. :)))






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu