luni, 13 octombrie 2014

Tender Care Gift Box !!!


Hello Girls!!! Din nou luni..ce repede trece timpul, nu? Dar cred ca asta simtim cu totii,deci sa lasam timpul sa treaca si sa trecem si noi la subiectul de azi Tender Care!
L-am putut inlocui cu taxa de manipulare la Oriflame si pretul mi-a parut destul de avantajos,in cutie sunt 4 balsamuri de 15 ml. Eu mai am varianta cu cirese si am avut-o si pe cea cu caramel,deci le-am mai incercat si inainte. Nu are rost sa vorbesc de fiecare in parte pentru ca toate au aceiasi consistenta si fac acelasi lucru,sigurul lucru care difera este mirosul,dar asta este in functie de preferintele voastre. In aceasta cutie avem 4 arome :cirese,caramel,cocos si vanilie. Daca preferati aromele mai discrete va recomand cel de cocos si vanilie,iar daca preferati cele mai puternice va recomand caramel si cirese. Va spun ca preferatul meu este cel de caramel ,miroase divin. Acum acest balsam este pentru toate zonele uscate (nu neaparat pentru buze)dar eu il folosesc in special pentru buze. Este foarte hidratant,poate chiar unul din cele mai hidratante balsamuri incercate de mine. Imi hidrateaza buzele foarte bine in cazul in care buzele mele sunt foarte uscate si pe timp de vara si pe timp de iarna(in special). Singurul lucru care imi displace este ca trebuie sa bag degetul pentru a lua produs ,cand il incepi prima oara e ok dar cand este pe terminate este mai greu. In mare parte imi place si il recomand mai ales daca gasiti in aceasta varianta de Gift Box.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu