vineri, 17 octombrie 2014

Stay Matte Rimmel London Review.

Hello Girls!! Miercuri nu am postat stiu...dar ma voi revansa :)). Ideea este ca ieri am inceput prima ora la scoala de soferi si daca inainte aveam parerea ca timpul trece repede acum am impresia ca zboara...deci serios unde se duce asa repede?? In fine ,azi vreau sa va spun parerea mea personala despre un fond de ten si anume Stay Matte de la Rimmel London un fond de ten destul de renumit pe bloguri dar mai ales pe youtube gasiti foarte multe opinii si demonstratii mai ales pe YT .
Dar cum noi avem tenul diferit si de ce nu asteptari diferite de la un fond de ten unora le poate placea si altora nu. Deci sa va spun strict parerea mea. Nu recomand acest fond de ten fetelor cu tenul uscat(poate doar cu o hidratare intensa inainte) in schimb pentru fetele cu tenul normal/mixt (o crema hidratanta ar fii perfecta inaintea aplicari fondului de ten pentru acest tip de piele) si pentru fetele cu tenul uleios mai ales este perfect. Pentru ca este un fond de ten cu acoperire buna si cum ii spune si numele tenul ramane complet mat (nu mai este nevoie si de pudra dar depinde de preferintele voastre) Chiar si eu la tenul mixt folosesc o crema mai hidratanta pentru ca tinde sa evidentieze zonele uscate . Este un fond de ten cu o consistenta de spuma care se intinde foarte bine(eu de exemplu il aplic cu buretelul dupe beauty blender) ,imi place ca se adapteaza culorii tenului plus ca pe parcursul zilei nu am vazut sa se oxideze pe tenul meu. Eu am nuanta 200 Soft Beige. Imi place ambalajul pentru ca ofera o dozare corecta nu ca si fondul de ten de la Estee Lauder si Revlon Colorstay care trebuie sa ai grija sa nu torni prea mult. Pe tenul meu rezista perfect si 7 ore (mai mult nu l-am tinut) dar probabil ar mai fii rezistat pentru ca la demachiere tenul arata aproape la fel ca si atunci cand ma machiasem. Cu mici retusuri pe parcursul zilei(in sensul putina pudra in zona T si barbie.) si apropo nu este un fond de ten cu rezistenta la transfer. Mie imi place si sigur o sa il mai am in colectia mea dupa ce se va termina.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu