luni, 6 octombrie 2014

Gel de curatare Effaclar (Review)

Buna fetelor azi am sa va spun putin despre Gelul de curatare Effaclar de la La Roche-Posay. Acum cateva zile (trei mai exact) v-am povestit despre crema de fata din aceiasi gama va las aici(link) acel review. Eu am comandat prima oara crema si cand am vazut ca imi place la o saptamna distanta am cumparat si gelul de curatare pentru ca m-am gandit ca impreuna vor functiona mai bine. Adevarul este ca il gasesc foarte asemanator cu cel de la Garnier PureActive doar ca evident au cateva mici diferente. Imi primul rand la acesta in comparatie cu cel de la Garnier imi place ca nu strange fata (stiti aceea senzatie ) imi lasa pielea fina si o simt foarte curata. Imi place mult acest sistem de dozare cu pompita ,imi pare mult mai usor de folosit decat cele la tub,mai ales cand sunt pe terminate. Eu folosesc cam o pompita si jumatate si imi ajunge sa faca suficienta spuma pentru a curata fata. Foarte mari efecte nu am vazut din partea ei ,dar la ce ma astept eu de la un gel de curatare mi-a placut . In sensul ca vreau sa simt ca imi curata fata,sa faca macar putina spuma si sa nu ma irite sau sa imi iasa cosuri de la ea (eu avand tenul destul de sensibil) Si acest gel de curatare le-a indeplinit pe toate. Are 400 ml (imi va ajunge ceva timp) si eu l-am cumparat de pe Aoro cu 60 de lei si expira la 12 luni de la deschidere ..dar sigur il voi folosi pana atunci mai ales ca eu il folosesc si dimineata si seara.









2 comentarii: