vineri, 3 octombrie 2014

La Roche Posay Effaclar Duo [+] (Review)


M-am tot gandit despre ce sa va vorbesc astazi pentru ca aveam mai multe idei dar am zis ca ar fii timpul sa va povestesc despre experienta mea cu Effaclar Duo [+] . O folosesc deja de aproape o luna si deja pot spune ca mi-am facut o parere destul de clara despre ea. In principal este o crema buna face ceea ce promite dar usuca tenul.
Am sa va spun ca daca aveti tenul uscat sa va feriti de ea ,daca aveti tenul normal/mixt ca al meu puteti la il folositi dimineata iar seara o crema foarte hidratanta (eu folosesc de la Vichy Aqualia Thermal pentru ten uscat) iar daca aveti tenul gras este o crema potrivita pentru ca matifiaza extrem de bine. Eu am luat-o de pe Aoro la un pret in jur de 60 de lei si are 40 de ml.
Acum sa va spun pe scurt experienta mea. In primul rand este o crema anti-imperfectiuni, o crema corectoare si cand am spus ca face ceea ce promite asa este ,in caz ca aveti pete rosii de la acnee le vindeca foarte frumos in circa o saptamana . Prima oara cand am cumparat-o o foloseam atat dimineata cat si seara dar dupa doua zile deja incepea sa imi usuce asa tare piele incat aveam zone cu cojite sa zic asa ,mai ales in zona barbiei. A trebuit sa intervin cu o crema hidratanta si am cumparat-o pe cea de la Vichy ,si va spun sincer ca pentru mine fac o echipa minunata. Are un miros subtil si discret pe mine nu ma deranjaza deloc.Imi place foarte mult sistemul de dozare pentru ca este foarte igienic,nu trebuie sa bagi degetul de fiecare data ca si in cazul cremelor din borcanele(ceea ce imi pare destul de neigienic pentru ca sunt multi microbi si totusi este un produs important ce intra in contact direct cu pielea de pe fata noastra care este ceea mai sensibila). Este o crema usoara si dupa ce o aplic intra imediat in piele si lasa tenul complet mat. Totusi daca simtiti ca si folosind-o doar o data pe zi va usuca tenul o puteti folosi doar pe zonele cu probleme dupa ce va-ti dat cu crema voastra obisnuita. Cu siguranta o voi mai cumpara ,dar totusi cred ca vara este mult mai folositoare fiind atat de matifianta pentru ca vara de obicei tenul devine mai uleios decat de obicei. Pentru ca in cazul meu iarna de exemplu tenul devine mai uscat iar in restul anotimurilor este normal/mixt.





Sa aveti o zi frumoasa!

2 comentarii: