luni, 14 iulie 2014

Lotiunile tonice de la Garnier. Pe care o preferi?

   Buna fetelor azi doresc sa compar doua lotiuni tonice una pe care stiti ca o iubesc enorm de mult si v-am mai povestit AICI si una cumparata de curand ,ambele sunt de la Garnier.

Eu sincer doream sa o cumpar tot pe aceeasi cu extract de struguri pentru tenul normal si mixt,dar nu a mai fost pe stoc si m-am ales sau mai bine zis am ales in schimb doua cu extract de trandafir pentru tenul uscat si sensibil. Am zis ca poate se va potrivi pentru ca am tenul sensibil si desi este mixt mai am zone uscate si momente care imi simt fata foarte uscata. Despre cel cu extract de struguri nu voi spune prea multe pentru ca am mai vorbit de el ,dar pot spune ca imi place mult mai mult . Cu cel roz nu imi simt fata asa de curata ca si cu cel verde,plus ca simt ca imi luceste putin tenul cand o folosesc in rest este ok. Nu o voi recumpara ,dar acum am doua pe care le voi folosi cand imi simt tenul foarte uscat sau la iarna cand la fel mi se usuca tenul. A si era sa uit la cel cu extract de trandafir pe mine ma deranjaza putin mirosul ,nu stiu de ce.. Voi le-ati incercat?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu